Aquesta setmana hem fet diferents activitats dins l’itinerari d’aprenentatge.

  • Hem plantat llavors en 3 safates perquè volem saber què passa si ….

1) No reguem

2) Reguem bé

3) Si reguem molt

Hem escrit les hipòtesis i la setmana vinent observarem què ha passat.

  • Hem observat amb lupes les diferents parts de la planta i hem fet anotacions en la llibreta d’aprenentatge.

  • Hem observat, tocat i olorat diferents tomàquets per fora i per dins. Després els hem dibuixat i hem anotat les seves característiques.

Hem après que hi ha tomàquets pera, cherry, de penjar, Raf, cor de bou, kumato i que tenen el peduncle que els serveix per agafar-se a la planta.

  • Hem anat a la biblioteca a fer cerca. Ens els llibres hem trobat informació sobre les parts de la planta i sobre la tomaquera.

En un full hem buscat la informació més important i l’hem subratllat.

Equip docent de 2n primària

By ELCRIT