El dia 4 de abril, els alumnes d’economia d’empresa de 1r de Batxillerat i, alhora, també els de Llengua catalana de 1r Batxillerat C, van fer una sortida interdisciplinar a Barcelona amb l’objectiu de gravar un anunci per tal de promocionar el dia de Sant Jordi a l’empresa simulada Sweet Sefed. Tot i que la campanya publicitària fos gravada a Barcelona, cal remarcar que dies abans, durant les classes d’economia d’empresa, es van realitzar les pautes per tal que l’anunci donés el resultat esperat: el ball, el versionament de la lletra de la cançó, el vestuari, etc.

Per gravar l’anunci, vam agafar el tren a les 8:15 del matí a l’estació de Granollers-Centre fins a Passeig de Gràcia, i vam anar caminant fins el MareMagnum, el lloc on l’anunci es gravava. En arribar al MareMagnum, a les 9:45, vam tenir temps per a esmorzar. Al principi, ens vam repartir l’espai per on l’anunci seria enregistrat i va ser a les 10:30 quan es va començar a gravar. Vàrem gravar aproximadament unes tres hores, ja que vàrem haver de repetir un seguit d’escenes, perquè no sempre, la primera gravació, era el resultat esperat. Una vegada tota la gravació va estar acabada i fou suficientment satisfactòria, vam tornar cap a Granollers.

A l’assignatura de Llengua catalana, complementant la tasca feta a l’assignatura d’Economia d’empresa, vàrem presentar per Sant Jordi uns tríptics creats pels alumnes. Per això, vàrem demanar a l’ajuntament de Granollers que ens donés permís per projectar l’anunci a la plaça de la Porxada durant tot el divendres dia 21 de Abril.

Cal dir que va ser una experiència única ja que cada dia no es té l’oportunitat de gravar un anunci. A més de voler viure una vivència nova, volíem aconseguir que l’activitat no només es valorés a nivell acadèmic, sinó que també, a nivell curricular i a nivell personal.

Els alumnes d’Economia d’empresa i Llengua Catalana 1r C i 1r B Batxillerat

Tríptic8

Triptico LibreOffice

By ELCRIT