El dilluns 10 de octubre vam arribar a la parada d’autobusos de Granollers i tots estàvem impacients per com serien les convivències, com seria la casa de colònies, les habitacions i quines serien les activitats. Amb la impaciència a sobre vam pujar a l’autobús. De trajecte hi havia mitja hora que vam estar tots xerrant i rient. Quan vàrem arribar vam tenir, fins l’estona de dinar, temps per conèixer una mica el lloc on faríem les activitats i un xic de temps lliure. Després es van presentar els monitors i vam anar a dinar. Una vegada dinats, ens van repartir en dos grups, les classes A i B van dividir-se en tres grups. Un grup va fer ‘rappel’, un altre va fer ‘tirolina’ i l’altre ‘jumper’. En canvi, els del C i D vam anar a fer una excursió al Castell de Montclús que estava a una hora caminant d’allà. Un cop arribats de l’excursió i havent acabat les activitats de la tarda, vàrem tenir una estona lliure; després de sopar vam fer un joc de nit que tractava d’anar a cercar l’entrada de la discoteca; la festa va durar fins a les dos quarts de 12 de la nit; a l’habitació, encara que sembli impossible, ningú no parlava. L’endemà ens vam llevar i férem les maletes per anar cap a casa; vam esmorzar i vam fer les activitats que no férem el dia d’abans; vam dinar i, esperant el bus per marxar, vam tenir temps lliure; ens vam fer una foto de tot el curs demostrant que ens ho havíem passat d’allò més bé!! en l’autocar, tot tornant, estàvem morts de cansament…Quan vam arribar a Granollers tothom es va alegrar de tornar, però trist per haver acabat les convivències!!